poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Przyszło, przyszło

 Konnichiwa!
Nie uwierzycie co dziś dostałam! Upragnioną przesyłkę z Korei, czyli koncert Szajniaków na DVD! Jestem taka przemegaszczęśliwa, że to się normalnie w głowie nie mieści! Choć jutro muszę wcześnie wstać, dziś mam zamiar to obejrzeć, choćby nie wiem co. Więc przesyłka zawiera plakat, cudną książeczkę z lśniącymi chłopcami, 2 DVD, kilka naklejek od tej dziewczyny u której zamawiałam i cukierka rodem z Korei ;p. Ach! Serce me się raduje, na samą myśl, że mam to cudo, którego nikt mi nie odbierze! 

Wczorajsze dożynki były hm.... dość dziwne. Pojechałam z Doris na rowerach, kupiłyśmy po losie, ale losowanie miało być dopiero o 20.Więc wróciłyśmy do domu, potem przywiózł nas mój brat, ale po jakimś czasie Doris musiała wracać(nie jest jeszcze pełnoletnia więc wiecie jak to jest) i zostałam sama z bratem. Jak się okazało losowanie przesunęli na 22 -_-. Więc czekałam z Bartkiem do 22. Zostały dwie nagrody do wylosowania ale  w tym samym momencie zrobiło się zwarcie i poszedł prąd... Więc zwinęłam się z Bratem do domu. 

Mój chłopak - przeciwnik k-popu i całego tego mojego szału na Koreę zaczął słuchać jednej koreańskiej piosenki. W końcu byłam z siebie zadowolona, bo najwidoczniej gdzieś tam w nim zasiałam takie uczucie, że koreańska muzyka nie jest zła. Piosenka to nic innego jak utwór pulchniutkiego rapera PSY którego wszyscy znają, choćby dlatego, że pobił Biebera na YT, pod względem wyświetleń teledysku. Przesłuchałam "Gangam Style" i no cóż, piosenka jak piosenka. Nie jestem zwolenniczką ani przeciwniczka rapu, więc jest mi obojętną.

Czy ja już pisałam, że mnie szczęście roznosi gdy w tej chwili przeglądam cudną książeczkę w moimi chłopcami? Eh... Samo piękno.
Rozpisałam się jak zawsze zresztą. Pisać to lubię, wiedza to ci co czytają moje opowiadanie, które doczekało się 135 rozdziałów a już niebawem pojawia się kolejne, a ja idę na dwa frontu i piszę jeszcze jedno opowiadanie. Super. Ja nie wiem. Jak tak dalej będzie, to moje studia nie będą miały przeszłości xD. A ja was zostawiam z piękną piosenką wokalistki z zespołu SECRET.

Song Ji Eun - It's Cold
piosenka pochodzi z dramy Take Care of Us, Captain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz