wtorek, 21 sierpnia 2012

Na dobranoc

Na dobranoc chciałam wam pokazać kolejne zdjęcia Dżonga z serii
" jest taki piękny ,że żadne słowa tego nie wyrażą"

takie zdjęcie chętnie bym sobie nosiła w portfelu kekeke



jego uśmiech -widok bezcenny ;*

i znów mogę patrzeć na to zdjęcie godzinami, dniami,latami. 
Znów się zachwycam Jjongiem jakby był jedyny na świecie, ale nie potrafię przestać się nim zachwycać
*-* piękny Dżong. Na dobranoc te spokojne zdjęcia pasują jak ulał :) 

a to zdjęcie chyba sobie wydrukuję u fotografa i powieszę w ramce na ścianie, bo tak mi się podoba
-Jjong, musisz być taki piękny?
--Muszę- xD
cholera, nie pamiętam z jakiej to strony ;/

2 komentarze:

  1. Ja jak oglądam te ich zdjęcia na Replay Team to aż padam, skamlę i Bóg wie co jeszcze robię oni są tacy PIĘKNI. Wszyscy ^^
    A Jong na tych taki, ach... <3
    Wydrukuj sobie, wydrukuj ^^ Ja mam połowę ściany w zdjęciach SHINee xDDDD <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, no i dziękuję z polecenia dram, też oglądam raczej te młodzieżowe (chyba xddd) i aż się raduję jak znajdę jakiegoś Shawola, z którym można popisać o naszych lśniących chłopaczkach <3

    OdpowiedzUsuń