niedziela, 19 sierpnia 2012

Jeeestem

Ohayo!
Wiem, wiem, nie było mnie i nie pisałam, za co  gomene(z japońskiego "przepraszam") ale wiecie jak to jest w wakacje. Trzeba korzystać ileeeeeee sięeeeeeeeeeeee daaaaaaaaaaaaa :D kekekeke.  
Wczoraj spędziłam dzień z D. Oglądaliśmy filmy, byliśmy w Galerii i w ogóle w wielu miejscach. Wróciłam do domu to było wpół do pierwszej xD w nocy. A wstałam o 6 wiec 5 godzin snu sprawiło, że chodzę jak nieżywa.

A na dworze od wczoraj jest ponad 32stopnie, co jest nie do wytrzymania. Naprawdę. Ja "umieram" jak jest taka pogoda, także baaaaardzo ograniczam swoje wyjścia gdziekolwiek. I nie ruszam się bez czapki na głowę, inaczej by mi chyba ten łeb odpadł. Koszmar jakiś. Lubię jak jest ciepło, ale to co jest na dworze, to jest KOSZMAR!

RT organizuje spotkanie fanów SHINee w Warszawie, żeby w Centrum Kultury Korei oglądać koncert SHINee(ten co na DVD sobie kupiłam) a mnie tam nie będzie <anylkaa płacze> Boże Why?
A jeszcze Dżong takie wpisy na Twiterze dodaje,że ja nie mogę. Możecie przeczytać <TUTAJ>( tylko proszę nie kopiujcie tłumaczenia, bez podania źródła, i zgody tłumacza)

Chciałam się z wami podzielić świetną piosenką Bang Yong Guka, którą znalazłam na YT. Yong Guk do tej piosenki zaprosił - co mnie bardzo ucieszyło - Yoseoba z BEAST. Sam utwór jest chwytliwy, a teledysk, no cóż wzruszający. Sami posłuchajcie ;)

Bang Yong Gook - I Remember feat. Yoseob
(z polskimi napisami)

Kilka zdjątek

Dżongi :D

"London Girl" na koszulce Taemisia mnie rozwalił :D
 strona fanowska, ale nie wiem która O.o

on jest przesłoodki xD
Yoseob z BEAST znalazł się pomiedzy Szajniakami ;p

i nawet Islandziak Minhwan  się tu znalazł

 a Jonghun z F.T Island ogląda obrazki xD

Dżong to Dżong- podpis zbędny :D

Taemin, jebal* powiedz Anylce jakich odżywek używasz, 
że masz tak okropnie, piękne włosy!

strona fanowska

*Jebal -z koreańskiego "proszę"

Nie wiem czy jeszcze dziś zaszczycę was postem, więc pa pa ;*
I na koniec nasz prezydent przypomina, że niebawem szkoła
pozostawię to bez komentarza xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz