piątek, 3 sierpnia 2012

To znowu ja

Tak, tak wiem, na tym świecie jest dosyć blogów, ale żeby było jednego więcej  to taka sobie zwykła Anylkaa tez postanowiła zacząć bazgrać coś tutaj o swoim życiu i nie tylko.
Żeby was nie zanudzać ( kto to będzie czytał? nie wiem xD) to wspomnę, że jestem zagorzałą fanką k-popu(większość z was nie będzie pewnie wiedzieć co to jest xD). Interesuje mnie też kultura Azji, w szczególności Korei i Japonii. Nie pogardzę też dobrą książką, dramą i mega przystojnymi azjatyckimi aktorami i piosenkarzami, o których nie raz wspomnę :D

Jako fanka tego wszystkiego postaram się wam przybliżyć jak moje życie wygląda na co dzień, jak odnajduję się w XXI wieku jak normalna, zwyczajna dziewczyna. 
Zanim mój blog będzie  przypominał bloga, trochę to potrwa. Ta cała kolorystyka, nagłówki, tło itp. itd jest najbardziej męczące.

Na dziś nie będę się za dużo rozpisywać, żeby nie zanudzać ewentualnych czytelników o ile tacy się dziś trafią. Z dnia na dzień postaram się nadać blogowi wygląd bardziej normalny, na razie musicie znieść ten beznadziejny wygląd. 
Mamy złoto na olimpiadzie, jakby ktoś nie wiedział.
i umarła jakaś pianistka, której nie znam.

A na koniec piosenka moich "mężów" z Korei xD
jaram się nimi jak Fretka Jeremiaszem

Swoją drogą Fretka i Jeremiasz to spoko para.
 Gdy byłam młodsza to jak głupia oglądałam "Fineasza i Ferba". 
Ich pomysły - wręcz niemożliwe do wykonania
a Fretka każdego dnia próbowała udowodnić mamie, że Fineasz i Ferb znowu coś kombinują xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz