sobota, 4 sierpnia 2012

Ukochany zespoł

Gdy rozpoczynała swoją znajomość z k-popem nie wiedziałam, że ten rodzaj muzyki mną zawładnie. Jest naprawdę masa zespołów, które grają k-pop.Począwszy od Super Junior, BEAST, Infinite, 2PM, 2ne1,T-ary, 4Minute, SISTAR a na SS501, CN BLUE, MBLQ, JYJ, SHINee, F.T Island i wieeeeeeeeeeelu innych skończywszy. Ja jednak skupię się na tych których słucham. Wiem,wiem jest masa stron na których są opisane koreańskie zespoły, ale ja nie mam zamiaru was zanudzać historią z Wikipedii lub innego portalu.

SHINee - zespół, który uwielbiam nad życie. Założony w 2008r. szybko zdobył wielu fanów i ich liczba nadal wzrasta. Moja przygoda z zespołem to był czysty przypadek. Podczas oglądania jednej z dram("City Hunter) usłyszałam mocny męski głos, śpiewający w trakcie smutnych scen "So goodbay, don't cry and smile". Znalazłwszy piosenkę na YouTubie i jeden z teledysków do niej popadłam w zachwyt nad tym jaki Jonghyun(pisałam o  nim tutaj <kilk>) jest przystojny. Z początku słuchałam tylko tej piosenki, potem natknęłam się na "Y si fuera Ella" również w wykonaniu Dżonga i wmurowało mnie w fotel po tej piosence. 
Zresztą sami posłuchajcie jak śpiewa

No i tak się zaczęła moja z początku malutka, a teraz ogromna miłość do zespołu SHINee.
Jonghyun, Onew, Minho, Key i Taemin - piątka cudownych chłopaków, dzięki którym  mój świat stał się lepszy :)
Teraz nie ma dnia bez ich piosenek, których słucham cały czas!

ONEW - lider zespołu
nie pamiętam źródła

MINHO-  nazywają go żartobliwie "tata" 
źródło:strona fanowska

KEY -a na niego "mama"
źródło:strona fanowska

TAEMIN -makne(najmłodsza osoba) zespołu
źródło:strona fanowska

JONGHYUN -  najmniejszy w zespole(około175 cm)
źródło:strona fanowska


I jeszcze chłopaczki w komplecie
źródło: google grafika


I jak ich tu nie kochać? <3

Dzień minął mi bez żadnych rewelacji :)
Byłam na polu i jestem po prostu zmęczona.
Wzięłam szybki prysznic i spadam teraz wyprostować włosy :D
Jutro pokaże wam co zrobił dla mnie braciszek :)
Zostawiam Was ze spokojną balladą moich "mężów" ;*

SHINEE - Keeping Love Again

 

Dobranoc :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz