piątek, 31 sierpnia 2012

Przystojny spam

Jak sama nazwa postu mówi, na ostatni piątkowy mam dla was spam z dwoma panami, którzy królują ponad wszystko w moim świecie( nie biorąc pod uwagę mojego chłopaka). Po tym jakże krótkim wstępie, ci którzy uważnie śledzą mojego bloga, wiedzą o kim mowa. Oczywiście, że o Blingu  i Min Hoo(nie tym z SHINee choć też jest piękny). Jako wyznawczyni szajnizmu i uwaga sama na wpadłam Dżonghonizmu (czyli Jonghyuna xD) kocham wszystkich lśniących chłopców, jednak Bling był pierwszym członkiem, którego zobaczyłam, więc sami wiecie kekeke.


Limięcho jako tatuś! Aigoo*!Moje dziecko chciałby mieć takiego tatę!

Bling, to Bling :D

nawet w tej bluzie wiem jaki jest seksi 

tapeta mojego telefonu od dłuższego czasu <3

no tak, półnagi Jonghyun zawsze sprawia że świruję, i nie dziwcie mi się :D

jego spojrzenie.... Jebal* Min Ho ;*
  
 Bling i Limięcho - chciałam napisać, że jesteście moimi "oppa"*, ale wtedy bym nie mogła was tak uwielbiać. Więc napiszę, że bardzo ale to bardzo ich uwielbiam <3 I gdzieś tam w swoim małym serduszku mam nadzieję, że za jakiś czas któryś z nich odwiedzi Polskę :)

Aigoo -O Boże!
Jebal -proszę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz