piątek, 24 sierpnia 2012

Magia piosenki

Dobry wieczór!
Niedawno wróciłam z Kalisz i jestem padnięta. Kupiłam sobie trampki(bo wygodniejszych butów chyba nie ma) i kilka gumek do włosów w "chińczyku". Chyba nie ma lepszych sklepów niż" Chińczyki",bo tam naprawdę można znaleźć wiele ciekawych rzeczy i naprawdę tanich ;)
Chciałam się z wami podzielić przecudną piosenką, całkiem przystojnego Yesunga z boysbandu Super Junior. Swoja drogą nie wiem jakim cudem na moim mp3 jest pełno piosenek Super Junior i są to same solówki chłopaków, ale nie szkodzi, bo są to spokojne ballady, których można słuchać bez końca.

Pan Yesung xD

Ale wracając do Yesunga. Słuchając audycji na Radiu Aoi, leciała fajna, spokojna ballada, całkiem wpadająca w ucho. Dziewczyny na czacie z RT podały tytuł i wykonawcę i mówią, że to OST z dramy. Zaciekawiona tym poszukałam tej dramy i jestem w trakcie jej oglądania. Piosenki za to mogę godzinami słuchać.

Yesung - It has to be You
z polskimi napisami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz